søndag 12. oktober 2008

Reformer

Jeg har vært ganske travel i det siste og har derfor ikke hatt noe særlig med tid til å blogge. Men her er jeg.
På lørdagen som var fylte mora mi 50 år, og det feira vi med å dra ned til byen til en restaurant som het noe med "Shalimar" og spiste en perfekt indisk middag med masse kylling og ris - nam, nam. :) Dra til den restauranten! Det er verdt det, hehe.

Utenom det har jeg hatt en helt normal helg. Har vært mye ute sammen med kamerater, eller som kommunistene sier, "kamratær".
Men alt det ovenfor blir totalt slått av den flotte nyheten som kommer nå; jeg har begynt å trene! På et sted i Moss som blir kalt for Korpus. Navnet er ganske diffust og kan minne om en død kråkes klengenavn, men Korpus betyr egentlig "kropp" eller "sjel", eller noe med "helse".
Trener da sammen med Toni og en ved navn Fredrik, og det er riktig hyggelig. Det som det hele dreier seg om er at det er hyggeligere å trene når du er sammen med venner, og kanskje det også er bra at du kan velge når DU vil trene selv, istedenfor at en trener sier hva du skal gjøre.

Men nå skal jeg ut og leie film. Tenkte The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford.

Whew, utrolig lang tittel. Men da snakkes vi! :)

2 kommentarer:

Anastasia sa...

Eeey, den bannern ble jo smaaashing :D

TobiasRA sa...

Takk. :)